Fet extraordinari o important en la vida d'una persona, d'una col·lectivitat social, de la humanitat.
Els esdeveniments corporatius són una eina imprescindible que les empreses utilitzen per motivar, fidelitzar i reconèixer tant als seus clients mitjançant l'organització d'esdeveniments promocionals com per als seus propis empleats a través d'esdeveniments i reunions motivadores.
A l'hora d'organitzar un esdeveniment d'aquestes característiques, és a dir, corporatiu, hem de tenir clar quin és l'objectiu que es busca o es pretén aconseguir. Per a nosaltres és molt important marcar quines són les metes que té l'àrea de Marketinf, RRHH, el responsable del producte o projecte a exposar o aquella part de l'empresa que lideri aquest esdeveniment corporatiu.
Un cop pactat amb el client els detalls de l'esdeveniment, serem nosaltres, al costat del nostre equip professional i els nostres col·laboradors, els quals realitzarem un projecte complet de l'esdeveniment que compti amb diverses propostes, les quals, consensuarem amb la persona responsable de liderar l'esdeveniment a la empresa del client.
L'organització d'esdeveniments és una tècnica amb la qual les empreses poden assolir objectius tant de comunicació interna com externa. De fet, segons un estudi elaborat per Eventoplus, l'any 2018 van augmentar en un 5,6% els pressupostos que han destinat les empreses als esdeveniments.
Pel que, si estàs interessat en l'organització d'esdeveniments culturals, des d'Edimark t'expliquem tot sobre aquest tipus d'actes i com poden beneficiar la teva empresa.
Comunicar una idea o un concepte necessita d'algú que realmente sigui expert en el que està dient. Per això, des d'Edimark et garantitzem que els ponents que necessites seran els que tindràs, persones realment expertes en tot allò que necessites comunicar.