Preparar o dirigir la publicació d'un text, revista o llibre tenint cura de la seva forma i contingut amb l'objectiu de divulgar coneixement.
Divulgar correctament contingut comporta una rigurosa planificació. Ha de tenir un públic objectiu ben definit i una finalitat clara.
A Edimark estudiem el teu cas i seleccionem quin és el format més adeqüat per a cada ocasió: revista corporativa, guía, catàleg, diari, etc.
Revistes dedicades a transmetre notícies i novetats d'un sector professional determinat. Duem a terme tot el procés, des de la redacció de continguts de la revista, el diseny i maquetació de cada número, la producció, l'entrega al client i la distribució.
Oferim comunicació corporativa especialitzada per sectors en forma de revista, guia, dossier, etc. Cada moment i cada sector té les seves necessitats comunicatives.
Us convidem a descobrir Experince. La nostra úlima creació i que pertany al sector hoteler i turístic.
De vegades necessitem un format ràpid, visual i pràctic. Amb una gran càrrega d'imatges i disseny i amb gran quantitat d'informació molt ben organitzada i catalogada aquest tipus d'edició se segueix utilitzant amb èxit com a suport en la transició al món digital.
La comunicació és un dels pilars fonamentals de l'estratègia de qualsevol institució o empresa privada ja que d'ella depenen elements claus como la reputació.
Mitjançant la comunicació institucional i corporativa us ajudem a enviar de manera correcta el conjunt de missatges necessaris a un públic determinat per tal d'establir una conexió i així tenir un intercanvi que porti al creixemnt del negoci.
Organitzem rodes de premsa, debats, comunicats en mitjans de comunicació i conferències.