“Reus, un amor d’estiu”, eslògan de la nova campanya turística

La campanya d’estiu promou escapades de cap de setmana, amplia els horaris de visita al patrimoni modernista i històric i incentiva les compres

La regidora de Projecció de Ciutat, Noemí Llauradó, amb representants de les associacions de comerciants mostren el marxandatge de la campanya “Reus, un amor d’estiu” (Reus.cat)

Reus Promoció ha dissenyat la nova campanya d’estiu 2023 amb l’objectiu d’allargar l’estada del visitant a la ciutat, fomentar la repetició de visita de dia i continuar potenciant l’arribada de turistes amb estades de cap de setmana. La campanya porta per eslògan “Reus, un amor d’estiu” i “vol tocar la fibra”, tant dels visitants com dels turistes que fan estada a la Costa Daurada, tal com ha assenyalat Noemí Llauradó, regidora de Projecció de Ciutat. L’objectiu és que l’estada dels visitants resulti tan satisfactòria com per tornar a repetir l’experiència, tot fent un paral·lelisme amb els “amors d’estiu”.

Noemí Llauradó ha manifestat que “Reus és una ciutat viva, dinàmica i moderna amb un gran patrimoni modernista, un equipament de primer nivell com és el Gaudí Centre, i amb un molt bon posicionament a nivell comercial i de restauració, amb una molt bona situació estratègica entre les principals platges de la Costa Daurada i porta d’entrada de les Muntanyes de Prades o de la zona del Priorat”.

Per això, l’Agència de Promoció de Ciutat s’han desenvolupat quatre línies d’acció. Per un costat la millora de serveis i de l’acollida del visitant, amb l’ampliació d’horaris tant de les oficines de turisme com dels espais visitables; en segon lloc, amb la innovació de productes turístics; en tercer lloc, s’ha estructurat una campanya comercial, i finalment, una campanya de comunicació que vol apel·lar a l’amor.

Millora de serveis i d’acollida al visitant

Des de l’1 de juny i fins el 30 de setembre l’ampliació dels horaris és la següent:

Gaudí Centre: De dilluns a dissabtes de 10:00 h a 20:00 h, i diumenges i festius de 10:00 h a 14:00h
Pavelló 6è de l’institut Pere Mata: De dilluns a dissabtes de 11:00 h a 14:00 h i de 16:30 h a 18:30 h. Diumenges i festius d’11:00 h a 14:00 h
Campanar: De dilluns a dissabte d’11:00 h a 14:00 h i de 17:00 h a 19:00 h. Diumenges i festius de 10:00 h a 14:00 h
Església Prioral Sant Pere: De dilluns a dissabte, de 10:30 h a 13:30 h i de 16:30 h a 19:45 h
Estació Enològica: Divendres i dissabtes d’11:00 h a 14:00 h i de 17:00 h a 19:00 h. Diumenges i festius d’11:00 h a 14:00 h

Innovació del productes turístics. Visites i activitats

Una de les visites que atrau el públic és la que es pot fer al centre de la ciutat i al Gaudí Centre de manera gammificada, a través del joc digital de Reus, i per aquest motiu, ara s’incorporarà als espais de l’Estació Enològica i a l’Institut Pere Mata.

Una altra de les ofertes és la Polsera Visit Reus per tal que el turista visqui al màxim la seva estada a la ciutat i pugui gaudir dels avantatges que ofereix. Com a novetat de la campanya, destaca la incorporació de la visita audioguiada a la Prioral de Sant Pere i la degustació gratuïta de vermut de Reus a l’Estació Enològica.

Propostes de visites guiades i activitats

Totes les activitats, visites i entrades es poden reservar i comprar directament a la web de reusturisme o tickets.reusturisme.cat.

Gaudí Centre: Atès la bona acollida es dona continuïtat al programa de les activitats adreçades al públic familiar: Visita famliar ‘Petits grans genis’, Escape room “L’Enigma de Takeshi Nazo” i taller de ceràmica.

Visites guiades al patrimoni

La Ruta del Modernisme ‘Reus 1900’ s’ha programat en castellà i anglès els dimecres al matí i suposa un reforç de la ruta ‘Reus 1900’ que ja s’ofereix en català tots els dissabtes.

Campanya comercial

Amb l’objectiu de premiar la compra i aportar valor afegit a la visita a la ciutat, des de Reus Promoció proposen una campanya “de promoció comercial fresca i dinàmica”, ha dit Llauradó. Per això es faran les següents accions:

Refresquem les compres: Per cada despesa mínima de 25 € en qualsevol establiment comercial, de serveis o de restauració de la ciutat s’obsequiarà amb 1 FREUS (gelat) que es podrà recollir al Gaudí Centre.

Música al carrer: Els dimecres a partir de les 19,30 h a diferents punts del centre hi haurà diferents artistes que dinamitzaran les tardes a Reus. Cada dimecres en un espai diferent. La programació és la següent:

Campanya de comunicació

La campanya d’estiu de promoció turística va enfocada a tractar l’aspecte més emocional de la ciutat i establir una connexió amb el visitant. Tant l’eslògan escollit, “Reus, un amor d’stiu”, com la composició i la dinàmica de les peces audiovisuals pretenen atraure els turistes amb una temàtica que gira al voltant de l’amor. Noemí Llauradó ha manifestat que, “esperem així captar més visitants i turistes a la destinació i la fidelitzar els actuals”.

Reus Promoció ja ha estat treballant durant tot l’any per reforçar les diferents campanyes turístiques per tal de potenciar l’arribada de visitants i consolidar la desestacionalització.

Finalment, destacar, també, la gran campanya publicitària i promocional que s’ha treballat gràcies a la commemoració de l’Any Domènech i Montaner, que ha posicionat Reus com un destí imperdible d’escapada entre el turisme de proximitat.

A la presentació de la campanya també hi han assistit representants de les associacions de comerciants de la ciutat i de La Fira Centre Comercial.

comerç, Costa Daurada, gastronomia, Modernisme, Ruta Modernista, Turisme, turisme familiar

telèfon: 977 291 481 · 617 485 523
email: edimark@edimark.cat

C/ Narcís Oller, 7 baixos dreta
43007 Tarragona
AVÍS LEGAL / POLÍTICA DE PRIVACITAT